Nacházíte se: Segmenty > Firmy > Efektivní vzdělávání

Efektivní vzdělávání

Získejte zpětnou vazbu rychle a účinně s měřitelnými výsledky díky HLASOVÁNÍ

Většina firem připravuje pro své zaměstnance vzdělávací programy a školení. Řada z nich je rozdělena na dlouhodobější časová období, tak aby zaměstnancům umožnili se průběžně vzdělávat a aplikovat znalosti do praxe. Jednotlivé vzdělávací programy koordinují s dodavateli, kteří se na vybranou oblast specializují.

Bohužel firmy narážejí na zásadní problém, jak získat od dodavatelů (školitelů) co možná nejrychlejší zpětnou vazbu s jasně definovanými výsledky či závěry ze školení (spokojenost zaměstnanců při školení, přínosy pro firmu atp.) Např. personalisty zajímá okamžitá zpětná vazba v průběhu školení, kdy je možné ověřit přes účastníky, jaké jsou jejich aktuální získané znalosti. Aby bylo možné co nejdříve určit, zdali je kurz správně veden, případně operativně upravit jeho obsah a neztrácet čas nad tématy, která zaměstnanci v dané úrovni již znají.

Zajímavým řešením pro tyto účely je tzv. hlasovací zařízení. Díky hlasování obdržíte výsledky v průběhu vzdělávání. Informace jsou k dispozici v srozumitelné elektronické podobě, kterou můžete jednoduše odeslat na manažery, kteří rozvojové aktivity pro zaměstnance připravují. A co víc, znalosti lze otestovat a všechny postupné výsledky elektronicky archivovat. Informace jsou jednoduše dostupné všem.

Hlasování lze použít při školení, zaměstnaneckých setkání, při pořádání firemních konferencí nebo výstav. Můžete tak získat informace nejen od svých zaměstnanců, ale také od vašich zákazníků.


DSC1887

Záznamy z konferencí, workshopů a interních školení díky řešení MEDIASITE

Každým rokem nastupují do firem noví zaměstnanci, které je potřeba co možná nejdříve seznámit s firemními procesy, informacemi a vnitrofiremní kulturou. Zaměstnance je potřeba připravit tak, aby byli schopni po zkušební době pracovat samostatně a efektivně na svých pozicích. Aby došlo k rychlé adaptaci, je vhodné zvolit tzv. obrazové sdílení informací v podobě elektronického záznamu interních aktivit např. zaměstnanecké konference, až po záznamy z workshopů nebo interních a externích školení. Jednotlivé aktivity jsou vždy ojedinělé svým obsahem a zaměřením.

Díky záznamu může nový, ale i stávající zaměstnanec mnohem lépe pochopit problematiku sdělení. Na záznamu lze současně sledovat řečníka, prezentaci a prezentované produkty. Díky těmto vlastnostem se stává sdělení mnohem poutavější a zapamatovatelnější.

Ukázka záznamu Mediasite: Desatero úspěšné prezentace - tipy pro použití Mediasite.

Pronájem Mediasite řešení na vaši přednášku zde!