Nacházíte se: Segmenty > Vysoké školy > Jistota v provozu

Jistota spolehlivé funkčnosti v provozu

servis_technik  

Prodejem a instalací zařízení naše spolupráce nekončí. Máme pro vás připravenu řadu nadstandardních servisních služeb, aby vás technika nikdy nenechala na holičkách a přinášela vám ještě větší užitek. Samozřejmostí je záruční a pozáruční servis a asistenční linka.

Servis a podpora

A pokud se přeci jen něco pokazí, je zde krátký formulář hlášení požadavku na servis

Životnost zařízení je přímo úměrná péči o ně

Potřebná četnost profesionální údržby závisí na disciplíně uživatelů, důslednosti
běžné péče a nárocích na spolehlivost techniky.

Abyste se mohli soustředit na svou práci, připravili jsme pro Vás shrnutí těch nejdůležitějších informací pro spolehlivý, bezpečný a ekonomický provoz
Vašeho nového zařízení.

Upozornění: Tento materiál nenahrazuje pokyny výrobce. Před použitím jakéhokoli přístoje se vždy seznamte s manuálem k obsluze a doporučením výrobce.

zaklpece

 

Co vám dává servisní smlouva?

Servisní smlouva vám dává jistotu profylaxí v pravidelných intervalech, které za vás budeme hlídat, možnost rychlého a průhledného rozpočtování nákladů na údržbu techniky, prevenci poruch, předcházení příplatkům za rychlý výjezd technika, delší život zařízení a klidný spánek vašich lidí odpovědných za provoz techniky.

Kontaktujte našeho obchodního konzultanta, který vám navrhne vhodné servisní podmínky.

 

Vzdálená správa

Vzdálená správa je v dnešní době nedílnou součástí outsourcingových služeb. Díky této službě můžete na dálku využít naše servisní techniky pro vzdálenou podporu instalované AV techniky, bez nutnosti cestování jsme schopni efektivně řešit problémy s funkčností, instalovat software, provádět aktualizace, nebo jen poradit s ovládáním či nastavením. Pomůže vám to optimalizovat náklady a zabezpečí funkčnost a spolehlivost.

servis_profylaxe