Náš web používá soubory cookie. Pokud tento web používáte, znamená to, že s tím souhlasíte. Doufáme, že je to v pořádku. Přečtěte si naše zásady používání souborů cookie.

obsah 

expozice získává život

Cílem expozice je prezentovat konkrétní obsah a prostřednictvím tohoto obsahu vyprávět návštěvníkům příběh, ať již daného exponátu nebo expozice samotné. Obsah expozice je třeba připravit tak, aby vyjadřoval požadovanou atmosféru a aby návštěvníkovi přinášel faktické informace spojené s příslušnými zážitky. Důležitým aspektem vytváření obsahu pro expozici je fakt, že je vytvářen pro konkrétní instalaci, do konkrétního místa, pro konkrétní technologii. 

  • Základem správného obsahu je skvělý scénář. Ten je vytvářen na základě libreta, které nejčastěji sestavují odborní pracovníci. Libreto se stává jakýmsi námětem scénáře, který se snaží o jasné vystižení atmoséry, názornou vizualizaci, srozumitelnost a zábavnost. Scénář je rozpracován do storyboardu a často přetvářen do nákresů, které potvrzují jeho správnost jak interně, tak zadavateli. 
  • Obsah je klíčem úspěšné realizace. Pokud je správně připravený obsah, návštěvník si z návštěvy expozice odnese nejen požadované informace, ale i nadšení a chuť se do expozice znovu vrátit. Obsah je jedním z hlavních klíčů pro zvýšení návštěvnosti. 
  • Klíčové je propojení týmu AV technologie s tvůrci obsahu. Ideální stav je, pokud se jedná o jeden tým. Jen tak lze zajistit naprosto hladkou instalaci, dodržení předepsané kvality obrazu, formátů apod. 
Mám zájem o více informací

expozice promlouvají k návštěvníkům

Potřebujete poradit?
Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz