Nacházíte se: Segmenty > Hotely > Navigace, informace

Navigace, informace

Cílem realizací AV MEDIA v hotelovém prostředí je vytvoření navigačního a informačního systému, který by přehledně navigoval hosty v prostorách hotelu a poskytoval jim komplexní a aktuální informace o probíhajících akcích a událostech.

sklar2

Informovanost hotelových hostů
Aby se vaši hosté cítili jako doma a nemuseli se několikrát denně obracet na personál s různým typem operativních dotazů, zajistěte jim pohodlí tím, že budou užitečné informace nacházet doslova „na každém kroku“. K tomu  poslouží informační panely, či totemy. Stejně tak je lze vhodně využít tyto navigační a informační systémy pohybují-li se klienti po rozlehlém komplexu.

Funkcionality informačních panelů
aktuální informace o dění v hotelu či konkrétní zasedací místnosti, možnost přehledu akcí konaných v daném období formou kalendáře. Možnost využití k PR sdělením či reklamním účelům.

Systém je inteligentní a jednotný

Navigační a informační systém může být napojen přes počítačovou síť do centrálního počítače v zázemí hotelu. Prostřednictvím speciálního softwaru, může obsluha pružně měnit zobrazované informace a jednoduše naplánovat napříklady několik konferencí na dny a týdny dopředu.
Návštěvník centra jedním pohledem zjistí do kterého salonku má jít, v kolik hodin je přestávka
v jednání a ve které z příjemných restaurací ho čeká oběd. Tyto důležité informace jsou často doplněny
o logo společnosti, fotografii nebo videospot. Na všech obrazovkách mohou být zobrazeny hodiny pro přehled
o čase a  například i zprávy s internetového kanálu BBC.

ridici_system_marriott

Zabavte své hosty a prodejte svůj prostor partnerům
Reklama působí nejúčinněji tam, kde se člověk nudí. Vytvořte z této stinné stránky svou obchodní výhodu
a prodejte reklamní prostor spřáteleným subjektům ve vašem okolí. Vyměňte klasické katalogy za interaktivní
a zajímavé spoty, které poběží na zobrazovačích umístěných v blízkosti recepce či vchodu do hotelu a zaujmou vaše hosty ve chvíli, kdy třeba musí chvíli čekat na přidělení pokoje nebo příjezd taxíku.

Konkrétně se může jednat o informace související s turistickými zajímavostmi v okolí či nabídkou další zábavy.