Náš web používá soubory cookie. Pokud tento web používáte, znamená to, že s tím souhlasíte. Doufáme, že je to v pořádku. Přečtěte si naše zásady používání souborů cookie.

< Zpět

Rezervační systémy

Rezervační systémy jsou řešením pro správu a rezervaci zasedacích místností. Umožňují vizualizaci obsazenosti každé místnosti, což usnadňuje plánování porad a meetingů.

  • Rezervační systém je efektivním pomocníkem každé firmy, která má více než jednu zasedací místnost. Systém se skládá z obslužného serveru (MS Exchange, Lotus Notes, GroupWise, Microsoft Office 365, Google Calendar) a informačních displejů přede dveřmi každé místnosti. Na displeji se zobrazují informace o obsazenosti místnosti, čase, předmětu schůzky a nacionále organizátora.
  • Celý systém pracuje automaticky a je možné jej obsluhovat nejen z kanceláře, ale i na cestách. Uživatelé získávají jednoduchý nástroj pro rezervaci místnosti před jednáním, k čemuž nemusejí znát žádné složité programy. Stačí, když v kalendáři MS Outlook, MS Office 365 nebo Google zadají požadavek na schůzku, přidají účastníky schůzky ze seznamu a vyberou vhodnou místnost. Po odeslání se schůzka uloží v kalendáři organizátora i účastníků a v rezervačním systému. Ten následně zobrazuje aktuální informace na informačních displejích. Uživatel okamžitě vidí stav místnosti a její obsazenost.
AV MEDIA Doporučuje rezervační systémy CUE touchOne a Evoko:

Evoko   CUE touchOne

SOUVISEJÍCÍ PRODUKTOVÉ SKUPINY:

Interaktivní zobrazovače pro firmy   Ploché displeje   Digitální kina   Videokonference   Řídící systémy   Audiokonferenční zařízení   Informační technologie 



Mám zájem o tento produkt

Rezervační systém pro jednací místnosti
Potřebujete poradit?
Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz