Náš web používá soubory cookie. Pokud tento web používáte, znamená to, že s tím souhlasíte. Doufáme, že je to v pořádku. Přečtěte si naše zásady používání souborů cookie.

< Zpět

Nové způsoby (spolu) práce ve strojírenství

Co zajímavého nabízí kombinace Microsoft Office 365 s interaktivním displejem SMART? Největší přínosy vidíme v oblasti týmové spolupráce a zapojení všech spolupracovníků.

PICT134913
PICT134915
PICT134924
PICT134933
PICT134943
PICT134978
PICT134954
PICT134971
PICT134973
PICT134986
PICT135006
PICT135009
PICT135015
PICT135017
TGS nástroje-stroje-technologické služby spol. s r.o. logo

TGS nástroje-stroje-technologické služby spol. s r.o.

Společnost TGS nástroje – stroje – technologické služby vznikla v roce 1990 a začínala dovozem a prodejem švýcarských závitníků. Firmu založil Pavel Diviš se svým otcem a bratrem a po čtvrt století se z malé rodinné firmy stal respektovaný partner stovek spokojených zákazníků.

Rok realizace: 2016
Kategorie: Firmy

„Po dlouhá desetiletí bylo strojírenství vedeno pracovním stylem s určitým vzorcem myšlení, kterému dnes s nadsázkou můžeme říkat myšlení v krabici. Většina organizací ve strojírenství přepokládá, že svět, jaký dnes znají, bude fungovat stejně nebo hodně podobně. To je však velký omyl. Ve 21. století je nutné naučit všechny spolupracovníky myslet jinak – kreativně a nelineárně. Podívat se na způsoby práce a spolupráce v širších souvislostech a hledat nové příležitosti, o kterých jsme i my sami netušili, že opravdu existují,“ otevírá náš rozhovor pan Adam Szabó, Prokurista, TGS nástroje-stroje-technologické služby..

„Když prodáváte CNC portál za několik milionů korun, musíte svým zákazníkům ukázat, že jste opravdu ten správný partner, který poskytuje komplexní služby, špičkové technologické poradenství, technickou péči a kvalitní zapálené lidi, kterým jde o jednu společnou věc o spokojeného zákazníka,“ doplňuje pan Jan Heryán, vedoucí manažer prodeje nástrojů. 

Abychom toho dosáhli, museli jsme se i my změnit. Vytvořili jsme i díky přestěhování do nových prostor tzv. obohacené (inspirativní) pracovní prostředí, které nás vybízí k realizaci inovativních myšlenek. Jednoduše se jedná o prostor, do kterého se všichni těšíme a kde věříme, že dokážeme realizovat naše hodnoty, jak dávat plánům život. Abychom usnadnili individuální práci a současně zefektivnili spolupráci všech spolupracujících týmů, rozhodli jsme se nasadit napříč celou firmou Microsoft Office 365, Skype for Business, SharePoint, sociální síť Yammer a interaktivní displej SMART kapp iQ Pro.

Co zajímavého nabízí kombinace Microsoft Office 365 s interaktivním displejem SMART? Největší přínosy vidíme v oblasti týmové spolupráce a zapojení všech spolupracovníků. Na velkém interaktivním displeji sdílíme digitální obsah – Microsoft Office platformu. Do jednotlivých dokumentů vkládáme vizuální připomínky a poznámky. Do společných diskusí zapojujeme komunikaci obrazem a snažíme se přemýšlet vizuálně. 

„Významnou roli ve výběru finálního řešení sehrála i zážitková akce (Inspired Collaboration), na které nám bylo formou živých ukázek představeno, jak nejlépe pochopit výzvy a příležitosti nového stylu práce a spolupráce v digitálním světě. Právě na této akci jsme konečně dostali jasné odpovědi na otázky. Například proč je v dnešní době důležitá týmová spolupráce nejen mezi spolupracovníky, ale i se zákazníky a obchodními partnery, kteří dnes vyžadují progresivnější komunikační služby a úplně jiný přístup při realizaci obchodních zakázek,“ pokračuje v rozhovoru pan Szabó.

Dalším požadavkem z naší strany byla i digitalizace veškerého sdíleného obsahu, protože nám umožňuje větší flexibilitu, až 70 % našich obchodních manažerů s námi spolupracuje vzdáleně ze svých regionů. Už žádné zdlouhavé hledání v nepřehledném papírovém katalogu nebo otevírání digitálních dokumentů ze síťových disků. To je způsob práce včerejška. Nový styl spolupráce znamená mít přístup k digitálnímu obsahu odkudkoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.

Obchodníci a ostatní spolupracovníci mají možnost do svých personálních zařízení okamžitě načíst nejaktuálnější dokumenty a doplňovat je o další poznámky nebo rovnou načmárat vizuální připomínky. Takto zpracované podklady můžeme na společných koordinačních poradách a operativních setkáních přehledně editovat i na interaktivním displeji SMART. Díky kombinaci těchto komunikačních technologií můžeme lépe definovat příležitosti, díky kterým tržně rosteme a překonáváme konkurenční tlak.

„Pracujeme na tom, aby motivací byla společná práce a společné úspěchy v týmu. Dáváme lidem určitou volnost a svobodu dělat práci po svém odkudkoliv a kdykoliv i za přispění Microsoft platformy a interaktivního displeje SMART kapp iQ Pro. Věříme, že změna myšlení, digitální gramotnost, kreativita, flexibilita a adaptabilita se musí stát prioritami každé úspěšné organizace nejen ve strojírenství,“ uzavírá náš rozhovor pan Martin Čermák, HR manažer.

Potřebujete poradit?
Odebírat novinky Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz