Auto roku 2016 pro Superb

Druhým rokem se naše společnost stala technologickým partnerem prestižní ankety Auto roku. Ročník 2016 byl napínavý až do samého konce, kdy v průběžném sčítání hlasů dlouho vedl vůz Opel Astra.

Až poslední sčítání na nejvyšší stupínek vyšvihlo manažerský etalon segmentu – Škodu Superb.

AV MEDIA se po loňské scéně s obří navigací chtěla pochlubit dalším originálním konceptem. Předložili jsme klientovi 3 varianty konceptu scény. Pořádající agentura Sport-press si vybrala projekci na umělou stěnu ve tvaru loga Auto roku. Pro klienta jsme po obdržení podkladů zpracovali grafiku na míru stěny, offline verzí webové stránky s konfigurátorem. Poslední změny ve scénáři si tak produkce mohla upravit před akcí. Projekce byla navíc realizována i po stranách, přímo na zeď sálu, kde se většinu času prezentovala loga partnerů ankety. Kompletní ozvučení a světelný park ROBE podpořený kvalitním light designem vytvořil úžasnou kulisu pro vyhlášení auta roku s pořadovým číslem 2016.

Podobné reference