Blue Events oslavili 25 let konferencí Brand Managent

Náš dlouholetý partner, společnost Blue Events, oslavila 25 let od založení firmy. Ve Slovanském domě proběhla na konci září oslava i konference Brand Management a AV MEDIA u toho samozřejmě nemohla chybět.

Na konferenci Brand Management se do Slovanského domu sjeli špičky českého i zahraničního marketingového managementu. Nechyběl mezi nimi ani Ken Segall, zkušený marketér, který se proslavil především dvanáctiletou spoluprací se Stevem Jobsem v Applu. Jako hlavní řečník konference představil svou magickou koncepci jednoduchosti a novou knihu Myslete jednoduše.

Téma letošního ročníku odborné konference Jak vytvořit neodolatelnou značku zaujalo brand managery a odborníky na řízení a rozvoj značek natolik, že sál pražského Slovanského domu byl zcela zaplněn a organizátoři z Blue Events museli několik dní před akcí zastavit registraci. Neodolatelné značky, jejich růst a umírání, příběhy úspěšných i těch, které vstaly z popela, si zaujatě vyslechly téměř čtyři stovky marketérů. Již nyní si do kalendáře můžete poznamenat datum příštího ročníku, který se bude konat opět ve Slovanském domě 20. 9. 2017.

AV MEDIA zajistila na akci projektor a plátno, na kterém se zobrazovali prezentace jednotlivých řečníků. Pro usnadnění průběhu a plynulost akce jsme rovněž zapůjčili náhledové displeje s časomírou a cue light. Na akci byla použita i mobilní aplikace EasyEvent, ve které byl pro účastníky připraven program akce, hlasování, hodnocení a mnoho dalšího. Aplikaci si registrovaní hosté mohli stáhnout už několik dní před akcí a zjistit tak více informací o tom, co je čeká, ale třeba i o sponzorech akce. Jelikož někteří řečníci nehovořili česky, byly v zadní části sálu umístěny tlumočnické kabiny a účastníci konference dostali bezdrátové přijímače. Po skončení konference naši technici pozměnili set-up a připravili ozvučení kapely, která provázela diváky slavnostním večerem k oslavě 25 let Blue Events.

 

Chcete podobnou akci?

Podobné reference