Naše servisní programy
DALŠÍ KROK

1.DCI Bronze

DCI Bronze
  • telefonní asistence HOTLINE
  • vzdálená správa – okamžité řešení problému bez nutnosti placeného výjezdu technika
  • zvýhodněná cena profylaxe (pravidelná údržba a seřízení technologie)pronájem náhradního zařízení se slevou 5 % (podmíněno dostupností zařízení)sleva 5 % na práci a materiál při servisním zásahu u zákazníka

2.DCI Silver+

DCI Silver+
  • telefonní asistence HOTLINE
  • vzdálená správa – okamžité řešení problému bez nutnosti placeného výjezdu technika
  • jedna profylaxe zdarma, následující za zvýhodněnou cenu
  • zapůjčení náhradního zařízení se slevou 10 % (podmíněno dostupností zařízení)
  • sleva 10 % na práci a materiál při servisním zásahu u zákazníka

3.DCI Gold

DCI GOLD
  • telefonní asistence HOTLINE
  • vzdálená správa – okamžité řešení problému bez nutnosti placeného výjezdu technika
  • pravidelné updaty technologie a preventivní vzdálená kontrola technologie na základě doporučení výrobců
  • jedna profylaxe zdarma, následující za zvýhodněnou cenu
  • garance odstranění závady na zařízení do 3 dnů; pokud není tato lhůta dodržena, možnost zapůjčení náhradního zařízení zdarma
  • sleva 10 % na pronájem náhradního zařízení
  • sleva 10 % na práci a materiál při servisním zásahu u zákazníka

Ke stažení

Manuál pro dlouhodobě vypnutou DCI techniku
103 KB
Servis kina
1 MB
Aktualizace serverů Doremi a Dolby
477 KB

Máte zájem o naše servisní služby?

Spojte se s námi.