Náš web používá soubory cookie. Pokud tento web používáte, znamená to, že s tím souhlasíte. Doufáme, že je to v pořádku. Přečtěte si naše zásady používání souborů cookie.

< Zpět

IT podpora eventů

AV MEDIA, jako přední dodavatel technologických služeb pro konference, se rozhodla vstoupit do světa IT podpory eventů.

Díky našemu širokému portfoliu komplexního AV/IT řešení zajistíme hladký průběh celé akce. Náš tým odborníků zajistí kvalitní efektivní řešení a dokáže předejít spoustě neočekávaných situací. V rámci IT podpory eventů dokážeme zajistit vše od zprostředkování datového připojení včetně infrastruktury, přes efektivní komunikaci pro organizátory, aktuální informace pro účastníky včetně jejich zapojení, až po zajímavé digitální obsahy s interaktivními prvky.

Datové připojení a infrastruktura

a. zprostředkování datového připojení do místa konání akce

S využitím našich ověřených a spolehlivých partnerů dokážeme připojit jakýkoliv prostor k internetu.  Pomocí dnešních moderních technologií, umíme zprostředkovat připojení k internetu i v místech, kde není standardní infrastruktura. Pokud opravdu není možné připojit místo k internetu, umíme nasimulovat internetové prostředí a odbavovat informace z lokálních serverů.

b. připojení uživatelů a nastavení požadovaných funkcionalit sítě

Pomocí velkokapacitních bezdrátových přístupových bodů či kabelů distribuujeme datové připojení po celém místě konání akce přesně podle přání zákazníka. Infrastruktura je stabilní, bezpečná a je možné nastavit několik jejích samostatných okruhů, kterým lze přiřadit různé možnosti datového připojení. Svým sponzorům a partnerům můžete nabídnout reklamní prostor, který uvidí každý účastník, který se připojí. Díky jednotné infrastruktuře zaručíme dohled nad kvalitou připojení a můžeme získávat statistická data a vyhodnocovat připojení účastníků. Zároveň umožníme připojit speciální požadavky, jako například videokonferenci nebo streaming.

Aplikace pro podporu organizátorů

a. Registrace uživatelů, včetně zajištění komunikace před eventem

Nabízíme komplexní komunikaci s účastníky Vašeho eventu od samého počátku. Velmi rychle a jednoduše vytvoříme graficky atraktivní a obsahově přehlednou microsite informující o eventu a motivující k účasti. Součástí microsite může být i přehledný registrační formulář, přes který se účastníci jednoduše zaregistrují. Nezapomeňte svůj event ještě podpořit distribucí poutavých elektronických pozvánek, které vytvoříme a rozešleme na databázi pozvaných účastníků, kteří se pak jednoduše zaregistrují přes microsite. Díky tomu můžete on-line sledovat počet již registrovaných účastníků a v případě naplnění kapacity možnost registrace zastavit. Po akci je možné microsite využít pro zpětnou vazbu a zveřejnění fotografií, videí či prezentací ke stažení.

b. Elektronické vstupenky a QR kódy

Využijte moderní formy komunikace s účastníky Vašeho eventu a vyzkoušejte elektronické vstupenky, které značně urychlí registraci. Spolu s potvrzením registrace rozešleme účastníkům e-mail s PDF přílohou pro tisk a PassBook přílohou pro uložení vstupenky v mobilním telefonu. Pokud si některý účastník zapomene vstupenku přinést, nevadí, na místě ji velmi snadno a rychle dotiskneme. Díky této elektronické vstupence můžete zapojit účastníky do různých aktivit s osobní identifikací (soutěže, aukce, vstup do VIP sekcí a mnoho dalšího). Sami přitom můžete on-line monitorovat, kolik lidí již dorazilo, zda přišel konkrétní účastník či jak se účastníci zapojují do různých aktivit.

c. Standardizace a distribuce prezentací do přednáškových sálů

Během velkých konferencí, které probíhají v několika sálech, jistě oceníte systém pro správu a přípravu prezentací (Presentation Management System). Jedná se o unikátní síťové řešení distribuce prezentací. Hlavní výhodou tohoto systému je klidný průběh konference bez front v technické režii konferenčních sálů. Prezentující mají možnost kontroly prezentace v klidném prostředí vyhrazeném pro tento účel a v případě potřeby je jim na blízku technická pomoc, která je tam přesně pro tento účel. Bonusem tohoto řešení je ušetření nákladů na technickou obsluhu. Prezentace v konferenčních sálech může jednoduše obsluhovat chairman jednotlivých sekcí přímo z displeje na řečnickém pultu.

d. Řízení informačních tabulí a E-posterů

Potřebujete udržet účastníky konference v „obraze“? Zobrazení programu konference, připomenutí důležitých informací souvisejících s Vaší konferencí. K tomu slouží sestava displejů a obrazovek rozmístěná po konferenčních prostorách. Díky informačním tabulím a E-posterům se účastníci neztratí a snadno najdou požadované informace. E-postery jsou ideálním zařízením pro zobrazení samotných posterových sekcí v elektronické podobě. Využít je můžete i pro propagaci sponzorů nebo partnerů Vaší akce.

Aplikace pro zapojení účastníků (mobilní aplikace)

blíže viz Zapojení účastníků

Digitální obsahy a interakce

a. Přenos obrazu, střih a záznam

Kamery se v dnešní době staly běžnou součástí eventů. Pro dnešní komunikační kanály je přenos nebo záznam z akce standardem. Jedna kamera je často málo, proto nabízíme více kamerové snímání akce s následným zpracováním obrazu pro projekci či záznam pro následné zpracování. Nabízíme i dodatečné sestříhání záznamů, tzv. postprodukci v naší střižně.  

b. Animace a znělky

Navrhneme a technologicky zajistíme animace a videa i pro nestandardní rozlišení a nejrůznější objekty. Zvukové znělky, které je doprovázejí, jsou nedílnou součástí navrhovaných videoprezentací.

c. Videokonference a streaming

Videokonference šetří čas strávený na cestách, ale i náklady na cestování a životní prostředí. Buďte ve vizuálním kontaktu s vašimi obchodními partnery nebo účastníky kongresu bez toho, abyste za nimi museli dojíždět! Videokonferenci oceníte například pro vystoupení zahraničních odborníků na své akci, kteří se nemohou z časových důvodů dostavit osobně. Videokonferenční zařízení se jednoduše nainstaluje jak v kongresovém sále, tak i na straně „přispěvovatelů“ a všichni účastníci jsou jak zvukově, tak i obrazově spojeni. Mohou spolu komunikovat, vzájemně se vidí a mají možnost nejen diskutovat, ale také sdílet PowerPoint prezentace, obrázky a další dokumenty či aplikace, bez ohledu na vzdálenost.

Streamingem zpřístupníte v reálném čase konference, přednášky, ale i jiné akce neomezenému okruhu diváků na internetu nebo intranetu. Vysílání je však možné také omezit, aby se dostalo pouze k oprávněným uživatelům. Během přenosu videa využijete interaktivity webu, na dalších stránkách můžete divákům nabídnout související informace či reklamu. Díky podrobným statistikám návštěvnosti je možné vyhodnotit zájem uživatelů. Streaming je možné využít jak k přímým přenosům (live webcast) z nejrůznějších akcí, tak k pozdějšímu vysílání ze záznamu, který lze rozšířit o synchronizaci s PowerPointovými prezentacemi.

d. Interaktivita

Zabavte své hosty díky moderním technologiím! Připravte pro ně interaktivní hry, které v nich zanechají vzpomínku na netradiční zábavu, nebo si z nich odnesou jedinečný dárek. Nabízíme zábavné technologie jako je fotostěna s interaktivní volbou pozadí, interaktivní bar, laserové bludiště, digitální graffiti wall, multidotykový stůl a dotykové obrazovky či LED podsvícená podlaha a další.



Mám zájem o tuto službu

Potřebujete poradit?
Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz