Servis a podpora

Pokud z nějakého důvodu nepracuje námi dodané zařízení správně, pokusíme se vám co nejrychleji pomoci. Jsme tu pro vás 7 dní v týdnu.

Problémům je dobré předcházet jak v životě, tak při práci s moderními technologiemi. Naši zákazníci proto mohou využívat hned několik preventivních programů:

  • AV ASISTENCE je telefonická podpora uživatele poskytovaná 7 dní v týdnu od 7:00 do 19:00. Zkušený operátor vám pomůže najít příčinu a řešení problému, případně vám zajistí zásah technika.
  • AV PREVENCE je cenově dostupný program pro zákazníky, kteří mají více projektorů, jež intenzivně a pravidelně využívají (školicí střediska, školy). Program zajišťuje pravidelné kontroly projektorů (vyčištění vzduchového filtru a zjištění počtu provozních hodin lampy) v doporučeném intervalu do 500 provozních hodin. Počet ročních kontrol se odvíjí od intenzity provozu. Pokud jsou projektory na jednom místě a je možné provést kontrolu všech najednou, na další projektory získávají zákazníci cenové zvýhodnění 50 %. Program je možné aplikovat i na složité instalace s řídicím systémem a dalšími aktivními komponenty.
  • AV SERVIS 24 je určen pro zákazníky, jež si zakoupí samostatný projektor, který často využívají a nemohou si dovolit jeho případný déletrvající výpadek. Program zajišťuje rychlou opravu v servisním středisku se zárukou zprovoznění do 24 hodin.
  • AV JISTOTA je kombinovaný program pro náročné klienty, který zahrnuje rychlý servis u uživatele s případnou zápůjčkou náhradního zařízení zdarma nebo operativním zprovozněním systému. Program zahrnuje také pravidelnou roční (případně i častější) kontrolu klíčových komponentů včetně případného vyčištění optické jednotky projektoru.



Mám zájem o tuto službu

Potřebujete poradit?
Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz