Digitální reklamní panely podporují marketingovou komunikaci

Společnost GECO provozující síť maloobchodních prodejen GECO tabák tisk se rozhodla radikálně změnit celkový design svých prodejen. Hlavním cílem projektu byla maximalizace prodejní plochy a podpora reklamy v místě prodeje.

V letech 2009–2012 probíhala jednání o volbě vhodného média, které se stane strategickým komunikačním a informačním prvkem maloobchodních prodejen GECO tabák-tisk a zároveň bude adekvátní náhradou používaných CLV (citilight) z hlediska velikosti, zjednodušení ovládání a správy těchto ploch. Úkolem společnosti GLANCE MEDIA bylo zprovoznit systém tak, aby bylo možné  provozovat vlastní servisní systém služeb v synergii se serverovou základnou společnosti GECO. 

Realizace s profesionálními panely Panasonic

Klíčovou roli při volbě vhodného zobrazovače hrála podpora vzdáleného řízení a diagnostiky, která byla nezbytná pro rychlou a úspěšnou realizaci projektu. Díky tomu mohla společnost GLANCE MEDIA nasadit při instalaci stojanů zcela novou službu vzdálená podpora instalace, jež umožnila montáž bez přítomnosti IT odborníků v místě realizace. Nejvhodnějším řešením se ukázaly profesionální plazmové panely Panasonic s úhlopříčkou 60". Ty nabízejí především špičkovou kvalitu obrazu, který lze navíc 

upravovat pomocí řady režimů (jako Super Cinema Mode pro věrnou reprodukci barev v profesionálním prostředí), a množství  unikátních funkcí (Portrait Zoom, Weekly Command Timer, Dual Picture Mode, Digital Zoom, Built- -in video wall image enlarger apod.). Tyto funkce umožňují provozovateli systému plnou kontrolu nad požadovaným výsledkem, který v případě reklamních sdělení musí být naprosto precizní. Důležitým bodem při rozhodování z hlediska návratnosti investice byla také životnost panelů  přes 100 000 hodin provozu, jejich nízká spotřeba, připravenost na 3D Full HD zobrazení, technická variabilita a flexibilita použití díky výměnným slotům (možnost upgradu) a v neposlední řadě odolný design ideální pro veřejné instalace.

Při řešení nového vzhledu prodejen spolupracovala společnost GECO s firmou Story Design. Ta navrhla zcela originální design digitálního reklamního panelu, který skvěle zapadl do inovovaných prostor.

Od ledna je v provozu síť 173 plánovaných digitálních reklamních panelů.

Realizace proběhla v průběhu jednoho měsíce Instalaci prováděli specialisté na úpravu interiéru prodejen. Připojování jednotlivých stojanů probíhalo vzdáleně, včetně aktualizací SW a prvního reklamního obsahu. V lednu 2013 byla v provozu síť všech 173 plánovaných digitálních reklamních panelů ve 167 prodejnách umístěných v řetězcích Albert, Kaufland, Globus, Tesco a ve větších obchodních centrech (Praha, Brno, Ostrava). Výsledkem náročné přípravné fáze a rychlé realizace je vzdálená správa obsahu i monitoringu, která umožňuje okamžitě reagovat v případě neočekávaných událostí (nutnost opravy, výpadky energetických sítí) a okamžitě měnit samotný zobrazovaný obsah. Každý zobrazovač navíc může mít zcela vlastní obsah, který

lze dle potřeb zákazníka jednoduchým způsobem měnit přes webové rozhraní. 

Co v tomto roce Systém GECO bude letos rozšířen o další desítky stojanů, které budou přímo integrovány do interiérů prodejen. Základní design je velmi podobný, ale výrazně se zmenšuje velikost stojanu. Velikost současných stojanů je odvozena od rozměrů původních citilightů. Nové médium tak nahradilo staré, a to s minimálními stavebními úpravami. Nové stojany už nic nenahrazují, ale rozšiřují systém postupně do všech maloobchodních prodejen GECO.

Digitální reklamní panely umožňují rovněž použití video obsahu.

Podobné reference