< Zpět

Rezervační dotykové panely

Jiri Platek | 18. 3. 2018

Rezervační dotykové panely přinášejí uživatelům grafickou přehlednost, jednoduchou použitelnost a potěšení. Panely lze využít pro jakékoliv jednací a zasedací místnosti, učebny, auditoria a ostatní společenské prostory.

Rezervační dotykové panely jsou k dispozici v různých úhlopříčkách a jsou instalovány před vstupem do jednacích a zasedacích místností za účelem ukázat jejich aktuální stav. Místnosti je možno rezervovat přímo z dotykového panelu, z mobilních aplikací, z Outlooku nebo webového rozhraní MS Office 365, MS Exchange nebo Google G-Suite.

Podporované platformy:

Pojďme si blíže představit velice oblíbené rezervační dotykové panely TouchOne, které zobrazují aktuální stav místnosti a přehledný kalendář událostí. Jednoduše můžete přímo na panelu místnost zarezervovat, prodloužit rezervaci nebo ukončit aktuální událost. 

     

Panel ukazuje, zda je konkrétní místnost obsazena nebo je k dispozici. Stav místnosti je označován pomocí barvy pozadí a LED indikátory (zelená pro volnou místnost a červená pro obsazenou). V případě, že je místnost obsazena, panel zobrazí předmět setkání, organizátora a čas zbývající do konce. Pokud schůzka stále probíhá, je možné ji prodloužit (pokud je místnost volná) či ukončit. 

Pomocí panelu rezervačního systému je možno odeslat e-mail s objednávkou občerstvení pro danou místnost.

V případě poruchy nějakého zařízení v místnosti lze odeslat e-mailem žádost o servisní zásah. Při odesílání žádosti lze z nabídky zvolit, co se v místnosti porouchalo.

Všechny dotykové panely v budově lze propojit s centrálním přehledovým zobrazovačem se všemi aktuálními rezervacemi. Přehledový zobrazovač lze umístit ve vstupní hale nebo na recepci.

     

Čidla obsazenosti:

Rezervační systém umožňuje připojit čidla přítomnosti osob v místnosti. Pro tyto účely lze použít např. PIR pohybová čidla. Informace z těchto čidel je možno zobrazit na dotykovém rezervačním panelu. 

Statistické přehledy:

  • Kolik schůzek bylo zarezervováno přes Outlook, mobilní aplikace nebo dotykový panel.
  • Kolikrát a jak byly schůzky změněny (ukončeny dříve oproti plánu nebo zcela zrušeny).
  • Statistiky o automatickém ukončení schůzek (pokud nebyly potvrzeny uživatelem), jak toto ovlivnilo obsazenost místností a přehled uživatelů, kteří si zarezervovali místnost, ale schůzka se následně neudála a byla automaticky zrušena. 

Vlastnosti:

  • Moderní design s elegantním hliníkovým tělem.
  • Možnost vestavění či instalace na (skleněnou) stěnu.
  • Připojení ke kalendářům.
  • Rychlá a snadná instalace a nastavení.
  • Vícejazyčné uživatelské rozhraní.
  • Možnost individuálních úprav či nastavení dle požadavků zákazníka. 

Podporované jazyky:

Potřebujete poradit?
Odebírat novinky Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz