ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC – HR ODDĚLENÍ

Společnost AV MEDIA je leaderem na poli prezentační, projekční a audiovizuální techniky v České republice. Prostřednictvím návrhů a realizací řešení pro sdílení obrazu a zvuku přinášíme našim zákazníkům inspiraci, užitek i radost.

ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC – HR ODDĚLENÍ

Zajímá Tě personalistika, chceš jít tímto směrem? Jsi pečlivý/á, máš smysl pro detail a rád/a se učíš nové věci? Právě teď hledáme do našeho HR týmu spolehlivou posilu!

CO TĚ ČEKÁ?
  • Administrace a aktualizace dat o zaměstnancích v informačním systému
  • Spolupráce při správě e-learningových kurzů BOZP a PO (plnění termínů, certifikáty, urgence)
  • Zajišťování podkladů do výběrových řízení (konverze dokumentů, profesní životopisy)
  • Skenování dokumentů
  • Postupné získávání zkušeností, tím větší samostatnosti a náročnějších úkolů
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYS MĚL/A MÍT?
  • Základní znalost a orientace v HR procesech
  • MS Office na pokročilé úrovni
  • Pečlivost, přesnost a strukturovanost
  • Praktická zkušenost s IS NAVISION výhodou
NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT?
  • Dohoda o provedení práce nebo Dohoda o pracovní činnosti
  • Kuchyňka a občerstvení na pracovišti
  • Dobrá dostupnost autem nebo MHD (Metro A – Skalka)

POZICE VYŽADUJE DLOUHODOBOU SPOLUPRÁCI S DOCHÁZENÍM DO KANCELÁŘE ALESPOŇ 2x TÝDNĚ (4-6 HOD./DEN).

POZICE JE VHODNÁ PRO ABSOLVENTY NEBO OSOBY NA MD/RD.

Předem děkujeme za Váš případný zájem o naši nabídku a za zaslání životopisu. 

Kontakt: kariera@avmedia.cz

KE SVÉ REAKCI NEZAPOMEŇTE PŘIPOJIT AKTUÁLNÍ ŽIVOTOPIS!
Potřebujete poradit?
Odebírat novinky Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz