Logistik / logistička

Společnost AV MEDIA, a.s. je předním poskytovatelem prezentační a audiovizuální techniky na českém trhu. Klientům poskytujeme špičkové služby s velkou přidanou hodnotou. Naše technická řešení integrují nejnovější technologie, tak aby klientům přinášely nejen maximální užitek, ale i radost. 



Logistik / logistička

Do našeho týmu Logistiky hledáme novou kolegyni/nového kolegu.

Jaké činnosti budete mít na starosti?
  • nákup zboží u smluvních tuzemských i zahraničních dodavatelů (komunikace probíhá v angličtině)
  • komunikaci s externím tuzemským skladem a zajištění expedice zboží k našim klientům
  • koordinaci a organizaci přepravy s dopravci – budete sledovat a případně optimalizovat přepravní náklady
  • plánovat dodací termíny zboží v návaznosti na termíny instalace u klienta
  • naskladnění a vyskladnění zboží v systému Navision
  • evidenci dodavatelských faktur
  • inventarizaci zboží
  • přípravu statistik a prohlášení (Intrastat, Přehled o odpadech a elektrozařízení …)

… a především každodenní koordinaci a komunikaci s naším obchodním i technickým oddělením

Jaké znalosti a dovednosti se budou hodit?
  • vzdělání ekonomického nebo všeobecného směru
  • praxe v oblasti nákupu/logistiky/obchodně-koordinační pozici bude výhodou
  • komunikativní angličtina – budete často telefonicky i písemně komunikovat se zahraničními dodavateli
  • výborné komunikační a organizační schopnosti, které využijete při koordinaci a plánování jednotlivých činností
  • proaktivní přístup k zadaným úkolům a odolnost vůči stresu
  • zdravý selský rozum s přirozenou zodpovědností za svou práci
  • zkušenosti s prací v některém z větších informačních systémů (Navision, SAP, Helios apod.) bude výhodou – rychleji vplujete do role

Co Vám můžeme na oplátku nabídnout my?

  • zázemí silné a ryze české společnosti, kde se dobré nápady opravdu realizují a jsou oceňovány
  • prostor pro samostatnou práci v rámci úspěšného týmu, kdy se sám/sama budete podílet na projektech směřujících k dosažení dlouhodobě spokojených zákazníků
  • možnost odborného a profesního rozvoje
  • příjemné pracovní prostředí a kolektiv – u nás to není klišé
  • mobilní telefon, notebook a zaměstnanecké benefity (Stravenky, MultiSport karta, Sick days, 5 dní volna navíc, příspěvky na penzijní a životní pojištění, výuka angličtiny)

 Datum nástupu:

Nový kolega či kolegyně může nastoupit klidně ihned, nejpozději však v květnu 2019.

Předem děkujeme za Váš případný zájem o naši nabídku a za zaslání životopisu. 

Kontakt: kariera@avmedia.cz

Ke své reakci nezapomeňte připojit aktuální životopis!
Potřebujete poradit?
Odebírat novinky Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz