PRŮBĚH VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

Zajímá Vás, jak u nás probíhá výběrové řízení?

Zaujala Vás pracovní pozice vystavená na našich webových stránkách? Zašlete nám životopis nebo odkaz na LinkedIn profil.

Do 7 dnů se s Vámi spojíme telefonicky nebo e-mailem. Očekávejte několik málo otázek a případné pozvání na osobní prezentaci, která proběhne buď tváří v tvář (Praha) nebo prostřednictvím videokonference (regiony).

Jak se obléct? V naší firmě máme méně formální dress code, takže oblek nebo kostým nevyžadujeme ani po Vás. Vezměte si na sebe pohodlný oděv, ve kterém se cítíte dobře.

Na osobní schůzce se setkáte s personalistou, budoucím nadřízeným a kolegou. Probereme Vaše očekávání, zkušenosti, znalosti a dovednosti. Představíme Vám pracovní náplň a způsob naší práce. Zodpovíme Vaše zvídavé dotazy.

Doba trvání schůzky je pro netechnické pozice 1 hod. U odborných technických pozic s námi strávíte případně o půl hodiny déle, protože součástí setkání mohou být odborné technické testy.

Výsledek výběrového řízení dáme vědět každému účastníkovi. Nejvhodnější kolegyně či kolega od nás obdrží písemnou pracovní nabídku. Ostatním účastníkům poděkujeme za účast.

Potřebujete poradit?
Odebírat novinky Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz