arrow down ico

Hledáte inspiraci do hodin informatiky a robotiky?

Zveme vás na odpolední workshopy s robotikou VEX, které se uskuteční v rámci Microsoft Roadshow pro školy

Získáte také metodiky a hotové úlohy. Kromě ucelené řady od VEX 123 po VEX IQ se můžete těšit i na novinku VEX AIM, která propojuje AI s robotikou. Přijďte se inspirovat a načerpat nové zkušenosti pro práci s žáky.

Přehled termínů a míst a registraci najdete na www.roadshowproskoly.cz

Odpolední workshopy:

12:35 – 13:05 Od algoritmu k umělé inteligenci – výuka robotiky v duchu Computer Science

Dnes se robotika rozvíjí dvěma směry: design, konstrukce a programování (robotics) a programování hotových robotů a umělé inteligence (computer science). Během workshopu si vyzkoušíte praktické úlohy, získáte metodické tipy a zjistíte, jak efektivně přizpůsobit výuku robotiky různým věkovým skupinám. Pracovat budeme s VEX 123 a seznámíte se také s novinkou VEX AIM – revolučním robotem s dotykovým displejem, dálkovým ovládáním a AI, která dokáže rozpoznávat objekty na základě tisíců trénovacích snímků. 

13:15 – 13:45 Robotics: design, konstrukce a programování

Dnes se robotika rozvíjí dvěma směry: design, konstrukce a programování (robotics) a programování hotových robotů a umělé inteligence (computer science). Na tomto workshopu se ponoříme do školní robotiky se stavebnicemi VEX. Zaměříme se na hotové výukové úlohy, metodické materiály a podporu pro učitele – vše připravené tak, abyste mohli robotiku zařadit do výuky bez nutnosti složitých příprav. Ukážeme vám konkrétní příklady, jak učit projektově, jak zapojit týmovou spolupráci a jak propojit robotiku s dalšími předměty. Součástí workshopu je také představení VEX soutěže, která nabízí žákům reálnou motivaci a možnost měřit své síly v týmových kláních na regionální, celostátní i mezinárodní úrovni. Dozvíte se, jak soutěžní formát využít ve škole jako nástroj pro rozvoj pokročilých kompetencí a dlouhodobou práci se žáky. 

Kontaktujte nás

Spojte se s námi a my pro vás vymyslíme to nejlepší řešení.