< Zpět

STVOŘENÍ S̶V̶Ě̶T̶A̶ EVENTU: OHLÉDNUTÍ

Zuzana Vrzalová | 16. 5. 2019

Aneb někdy bývá docela zajímavé a poučné se podívat zpátky na event, který jste pořádali a udělat si takové malé shrnutí.

Následný follow-up po akci je velmi důležitý pro vyhodnocení eventu, ale také pořádání nového ročníku. Občas však bývá náročné si na něj najít dostatek času v záplavě nových úkolů. I přesto vám přinášíme zajímavé výsledky a porovnání s předchozím ročníkem nazvaným Event, na kterém objevíte svůj šestý smysl, který se konal v lednu 2018.

Dotazník po akci vyplnilo 52 % účastníků, což je už opravdu slušný vzorek. Potěšilo nás, že téměř 90 % respondentů bylo s akcí spokojeno a event splnil či předčil jejich očekávání. 11 % na Eventu něco chybělo, což nám dává další prostor ke zlepšování.

Zajímalo nás také, jaká forma eventu vám vyhovovala více. Zda forma výstavy s volnějším termínem návštěvy, jako tomu bylo u Šestého smyslu z roku 2018, nebo forma příběhu s limitací na přesný čas příchodu. I když jsme si původně mysleli, že volný čas příchodu jednoznačně vyhraje, ukázalo se, že oba výsledky byly poměrně vyrovnané a forma příběhu dokonce vyhovovala o něco více. Překvapením také bylo, že 71 % bylo nových návštěvníků, kteří „Šestý smysl“ v roce 2018 nenavštívili.

Snad ještě lépe než jakýkoliv dotazník však dokáže pocity z akce vyjádřit video. Naši návštěvníci dostali za úkol si na stanovišti TV studio vyzkoušet práci moderátorů a současně se tím mohli vyjádřit k tomu, jak se jim celá akce líbila. A aby nebylo video příliš dlouhé, tak jsme ho trochu sestříhali;-)

A JAKÁŽE TO BYLA INTERAKTIVNÍ STANOVIŠTĚ, KTERÁ NÁVŠTĚVNÍCI POSTUPNĚ PROCHÁZELI?

1. LED CAVE

  • Led stěny téměř ze všech stran, velmi efektní řešení pro slavnostní vstup
  • Obsah přizpůsobený akci: bylo například možné vidět vizualizaci prázdné haly s několika způsoby řešení prostoru
  • Na závěr se čelní LED stěna otevřela a umožnila tak přístup k následujícímu stanovišti
  • Více informací o kinetické LED stěně ZDE

2. RAJSKÁ ZAHRADA

  • Ukázka, jak dekorace a správné nasvětlení dokážou zútulnit prostor
  • Jako hlavní dekorace 3 kovové stromy s integrovanými lavičkami
  • Dva biokrby podtrhly příjemnou atmosféru
  • Pozadí tvořil výstavní systém Karga s nasvíceným potištěným motivem zahrady
  • Návštěvníkům bylo na závěr nabídnuto jablko, ale v méně klasické formě – jako horký nápoj

3. VIRTUÁLNÍ REALITA

  • Na tomto stanovišti jsme návštěvníkům ukázali, jak mohou být přeneseni do pravěku a sežráni dinosaurem
  • Prezentace možností virtuální reality a jejích řešení

4. VÝSTAVNÍ STÁNEK

  • Ukázal moderní trendy ve výstavnictví
  • Přiblížil proces zadání zakázky a celý její průběh až k hotovému výstavnímu stánku
  • Na konci prohlídky tohoto stanoviště byla možnost na stánku upravovat barvu podsvětlení a tím měnit atmosféru

5. FASHION SHOW

  • Také fashion show je možné uspořádat v PVA EXPO PRAHA
  • Zde za modelku zaskočila její video verze, která byla na plátno promítána zadní projekcí
  • Slavnostní charakter stanovišti dodal speciální světelný lustr

6. KONFERENCE

  • Stanoviště ukázalo možnosti různých set-upů v halách PVA

7. TRACKING

  • Toto stanoviště tvořilo bludiště z beden na AV vybavení
  • Návštěvníci si mohli nasadit různobarevné helmy a procházet bludištěm až k východu
  • Po cestě je vždy sledovalo barevné světlo v souladu s barvou jejich helmy
  • Tracking je využívaný např. při osvětlování řečníků na konferencích – světlo automaticky sleduje řečníka, který se může volně procházet po pódiu a přitom zůstane vždy nasvícený

8. GALA VEČEŘE

  • Návštěvníci se posadili na svá místa ke stolu ve tvaru podkovy
  • Každý měl dedikované místo – jeho jméno se zobrazilo na mobilním telefonu položeném u prostřeného místa u stolu
  • Na tomto mobilním telefonu si také mohl vybrat menu A nebo B
  • Dle jeho volby mu pak bylo naservírováno drobné občerstvení buď číšníkem s UV rukavicemi nebo sjelo ze stropu přímo k němu ve skleněné baňce

9. FOOD DEKOR

  • Po obou stranách červeného koberce představeny 2 styly food dekoru ve stylu art deco a kouzelná zahrada

10. SVĚTELNÁ SHOW

  • Světelnou show tvořil obsah promítaný na plátno, velké množství různých typů světel a laserů za nezbytného hudebního doprovodu

11. TV STUDIO

  • Dva návštěvníci z každé skupinky dostali příležitost si vyzkoušet práci moderátorů v televizním studiu
  • Pro ulehčení situace měli k dispozici čtecí zařízení a mohli si zvolit motiv pozadí, který byl naklíčovaný místo zeleného plátna
  • Ostatní návštěvníci na velké obrazovce sledovali, jak vypadá finální obraz, který vidí běžní diváci; jako bonus pak mohli ovládat rychlost čtecího zařízení

12. GALERIE

  • Posledním stanovištěm byla galerie s ukázkami výstavních expozic i fotkami z realizací uskutečněných v PVA EXPO PRAHA

Potřebujete poradit?
Odebírat novinky Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz