Letos, stejně jako v minulých letech, jsme se našich klientů ptali, jak jsou s námi spokojení a zda jsou nás ochotni doporučit. Podívejte se, jak to dopadlo.

V průběhu září a října agentura IPSOS oslovila více než dvě stě našich klientů, aby nám řekli, jak jsou s námi spokojení a na co se chystají do příštího roku. Nesmírně náš potěšil asi nejdůležitější ukazatel - NPS (Net Promoter Score) tedy, laicky řečeno, ochota doporučit naší společnost. Tři čtvrtiny by nás neváhali ihned doporučit, a tak se můžeme pyšnit historicky nejlepším NPS 80.

S čím jsou naši klienti nejspokojenější? V letošním roce jsou klienti zdaleka nejspokojenější s našimi obchodními konzultanty a oceňují také náš spolehlivý a flexibilní přístup. A protože sebechvála smrdí, víme, že zapracovat musíme na kreativitě našich návrhů.

V neposlední řadě jsme se našich klientů ptali na to, kde hledají inspiraci pro své eventy. Největší procento našich klientů se inspiruje na konkurenčních eventech a také na sociálních sítích. Jezdíte ale také na nejvýznamnější světové veletrhy jako je třeba IMEX a ibtm world.

Tímto bychom chtěli poděkovat všem, kteří se do průzkumu zapojili a dali nám tak cennou zpětnou vazbu. Přejeme vám úspěšný závěr roku 2017 a těšíme se na spolupráci v roce příštím!