Jaké eventy lze pořádat hybridně?
Interní hybridní eventy | Požadavky kladené na interní komunikaci bývají velmi pestré. Firmy a organizace využívají mnoho forem setkávání: ![]()
Pro mnoho nadnárodních korporací a nejen těch nadnárodních, je organizačně náročné shromáždit všechny potřebné účastníky takových setkání na jednom místě. To je díky hybridnímu eventu minulostí. Díky tomuto formátu můžete snadno překonat vzdálenosti, překonat obavy z bezpečnosti i snížit náklady a přitom efektivně komunikovat vše potřebné. Vyberte venue (tzv. hub), kde se bude pořádat hlavní event a připojte k němu další účastníky – skupinové z poboček či jiných venue, nebo i ty individuální, třeba z domova. |
![]() | |
Externí hybridní eventy | Externí eventy jsou ty, které se pořádají hlavně za účelem prodeje, reklamy, uvedení nového výrobku na trh apod. Díky hybridnímu formátu přitáhnete pozornost většího publika a získáte více potenciálních klientů. Základní typy externích eventů jsou: ![]()
|
![]() | |
V hybridních eventech nejsme nováčci a jsme připraveni Vám připravit hybridní event podle vašich představ!