Jaké eventy lze pořádat hybridně?

Interní hybridní eventy


Požadavky kladené na interní komunikaci bývají velmi pestré. Firmy a organizace využívají mnoho forem setkávání: 
  • vzdělávání
  • porady týmů
  • motivační setkávání
  • výroční konference
  • atd.
Pro mnoho nadnárodních korporací a nejen těch nadnárodních, je organizačně náročné shromáždit všechny potřebné účastníky takových setkání na jednom místě
To je díky hybridnímu eventu minulostí. Díky tomuto formátu můžete snadno překonat vzdálenosti, překonat obavy z bezpečnosti i snížit náklady a přitom efektivně komunikovat vše potřebné. Vyberte venue (tzv. hub), kde se bude pořádat hlavní event a připojte k němu další účastníky – skupinové z poboček či jiných venue, nebo i ty individuální, třeba z domova.

Externí hybridní eventy 


Externí eventy jsou ty, které se pořádají hlavně za účelem prodeje, reklamy, uvedení nového výrobku na trh apod. Díky hybridnímu formátu přitáhnete pozornost většího publika a získáte více potenciálních klientů. Základní typy externích eventů jsou:
  • konference a kongresy
  • veletrhy a výstavy
  • produkt launch
  • předávání ocenění
  • galavečery
  • talkshow

V hybridních eventech nejsme nováčci a jsme připraveni Vám připravit hybridní event podle vašich představ!

Potřebujete poradit?
Odebírat novinky Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz