Elle Academy v oneAVstudiu

Letošní virtuální setkání ELLE Academy klienta Burda International CZ s.r.o. nám opět ukázalo, že na každém detailu záleží a pečlivá příprava vždy přinese kýžené výsledky.

V oneAVstudiu se uskutečnila první ze série online akcí, která se zaměřovala na osobní značku a její budování.

Místo napětí by se dala krájet spíše motivace. Ve studiu se vystřídalo několik hostů, jejichž témata se týkala osobního či profesního rozvoje, komunikačních dovedností i orientace na sociálních sítích.

Klíčem úspěšného eventu je příprava

Akci předcházelo několik konzultací s režisérem. Klíčové rozhovory se týkaly podoby celého eventu, programu, a v neposlední řadě přesunu do online prostředí. Registrovat se mohli návštěvníci na webové microsite klienta. Na akci jsme poskytli přehrávače a stream, o který jsme se během akce postarali tak, aby vše proběhlo hladce a divák mohl konzumovat kvalitní obsah naplno i z pohodlí svého domova. Ve studiu jsme využili také náš CDN server.

Pečlivá příprava zahrnovala výběr pozadí i barevnou paletu akce. Ladily se opravdu veškeré detaily, včetně výběru nejvhodnějšího odstínu košile hostů. Znovu se nám potvrdilo, že i malé detaily dokážou pomoci efektnímu a harmonickému výsledku.

Dávka motivace a spokojenosti

Úvodním slovem zahájila event marketingová manažerka Pavlína Louženská. Své znalosti, tipy a zkušenosti během konference přišla předat také Janka Chudlíková či Petra Nuličková. O vizuálním i mluveném projevu se rozpovídala moderátorka Soňa Porupková. Velké obohacení o sociální síti LinkedIn přinesl José Kadlec, který se nebál prozradit co na síti funguje a čemu se naopak raději vyhnout. 

Virtuální setkání plné ambiciózních žen a motivačních řečníků přineslo převážně divačkám spoustu nových užitečných informací, se kterými budou moci dále pracovat, a do budoucna se tak na svou osobní značku zaměřit.

Série online eventů nekončí a my už teď můžeme potvrdit další akci na téma „Jak objevit a naplno rozvinout svůj potenciál“, na které budeme spolupracovat.

„Dělá mi radost, když je klient s našimi službami spokojen, navíc jsme jej dokázali pozitivně překvapit s úrovní akce. Ta splnila jejich cíle, a tak jsme se domluvili na dalších akcích, které se uskuteční ještě letos,“ řekl náš obchodník Lukáš.

Spokojenost a budoucí spolupráce nám byla potvrzena i ze strany klienta: „Zároveň bych Vám a celému týmu chtěla poděkovat za perfektní odbavení akce. Již teď se těšíme na další 22. června.“

Chcete podobnou akci?

Podobné reference