TOYOTA DEMO DAYS 2018

Jubilejní desáté #ToyotaDemoDays přinesly nevšední vizuální zážitek pod tématem "Code of Toyota".

Digitální message a telematika rezonovaly v našlapaném programu podpořeny velkorysým "binárním" video mappingem na ploše 500 m2 – to vše vedle přehlídky novinek i klasických produktů a služeb z oblasti manipulační techniky. 

I tentokráte tradiční business event Toyota Material Handling CZ (TMHCZ) přilákal 10. - 11. října do Rudné u Prahy rekordní počet hostů - 760 zákazníků a nových kontaktů z řad uživatelů manipulační techniky a logistiků, kteří měli možnost sledovat zajímavé prezentace, interview i zábavný program v přátelské atmosféře osobních setkáních. 

Společnost AV MEDIA byla angažována za spolupráce agentury Dedikate pro tradiční Toyota Demo Days 2018, pořádaný společností Toyota Material Handling CZ v Rudné u Prahy, na základě předchozích referencí a dlouholetých osobních zkušeností. Tento business event má desetiletou historii a již několik let se drží na pozici největší logistické akce na trhu. AV MEDIA byla u jejich přípravy již sedmkrát.

Jana Bobysudová, Marketing a Project Manager TDD uvádí: „Vždy jsme s panem Michalem Maťkem hledali něco nového, co podtrhne produktovou i obchodně společenskou prezentaci Toyota Material Handling. Věděli jsme, že audio vizuální dojem je zásadní pro umocnění sdílených informací. Projektovým návrhem se zpravidla zabývám s určitým předstihem, tvořím zaměření dalšího ročníku, ale hledám i ideální propojení s obchodními tématy TMHCZ. Ve fázi příprav diskutuji záměr vždy s odborníky-dodavateli, říkáme si možnosti realizace v rámci rozpočtu. Protože je příprava akce sama o sobě velmi náročná, ale i ambiciózní, snažíme se spolupracovat s nejlepšími profesionály v oboru, jimiž AV MEDIA bezesporu jsou. Jejich přehled je také neocenitelný – většinou mi doporučí další mistry. Letos se jednalo o mapping, kterého se obsahově ujali grafici ze společnosti Nausus. Těch synergií je mnohem více – vždy je dobré respektovat jednotlivé složky eventu a nechat vyznít talenty – jde i o skvělé lidi v grafice, v produkci, režii, moderování atd. Celek pak vytvoří ideální sílu.“

Akce TDD18 byla naprosto profesionálně zajištěna, dbalo se na detail, nejlepší řešení cena-výkon ve fázi příprav i celkové zážitkové vyznění v době konání. Velkorysý mapping, specifické podmínky dvou hal pro umístění světel a ozvučení, složité světelné podmínky naprosto rozdílných stanovišť jako bylo např. respektování směrování autopilotů (automaticky pohybující se manipulační technika za pomoci laserových odrazů) bylo pro „Avéčka“ pozitivní výzvou. Velkou oporou spolupráce nám byl David Vedral, který za AV MEDIA EVENTS celý projekt zastřešoval.“

„Z ohlasů zákazníků víme, že na úrovni letošní akce Toyota Demo Days profituje jak naše společnost jako celek a značka, tak se pozitivně odráží do konkrétních obchodních vztahů“, dodává Jana Bobysudová.

Video dostupné zde

Více o akci na www.toyotademodays.cz

Chcete podobnou akci?

Podobné reference