Navigace AV MEDIA vede k cíli

Ve středu 21. ledna 2015 se odehrálo v TOP Hotelu Praha slavnostní zakončení ankety Auto roku 2015 v České republice.

Anketu pořádala agentura Sport-press s.r.o. ve spolupráci s AV MEDIA na pozici nejen technologického partnera. 

Porota, složená z odborných motoristických novinářů, volila z celkem 31 nominovaných vozů. V prvním kole vybrala pětici finalistů – Ford Mondeo, Mazdu3, Mercedes-Benz C, Škodu Fabii a Volkswagen Passat. Z ní pak vzešlo Auto roku 2015 v ČR, přičemž obálky s hlasovacími lístky se otevíraly a sčítání bodů probíhalo až během večera přímo v sále.

AV MEDIA na projektu pracovala téměř tři měsíce a plnila více rolí, než-li dodavatele AV techniky. Anketa se konala v minulosti již dvacetkrát, a proto hlavním přáním klienta bylo oživení konceptu novým neotřelým řešením. Zapřemýšleli jsme, co interaktivního je v každém novém automobilu, aby to mělo vazbu k AV MEDIA a dospěli jsme k ideálnímu pomocníkovi při hledání cíle - navigaci. Koncept navigace bude provázet večerem, a pomáhat tak při hledání vítěze ankety. Původně jsme zamýšleli, aby celá scéna připomínala za pomocí dekorací velkou navigací. Nakonec jsme se však rozhodli pro kvalitní 3D obsah, který se bude odehrávat na plátně 13 x 5 m.

V sále svítily dva naše nejkvalitnější projektory Panasonic se svítivostí 21000 ANSI. Nasvícené vozy na bocích sálu spolu s adekvátním ozvučení vytvořilo velice příjemnou kulisu pro významný gala večer českého auto průmyslu. Logo AV MEDIA bylo umístěné nejen na liště partnerů večera, ale zdobilo i řečnický pult s integrovanou plasmou. Moderátor mohl odbavovat obsahy pomocí tabletu přímo z podia.

V sále sedělo přes 300 významných lidí automobilového průmyslu v ČR, a AV MEDIA tak měla ideální příležitost prezentovat svojí práci jak současným, tak třeba i budoucím klientům. 

Chcete podobnou akci?

Podobné reference