< Zpět

Přehledná jednání

Věříme, že vytvořením zajímavého firemního prostředí podporujeme kreativitu.

emerson5
emerson3
emerson4
emerson6
emerson2
Emerson Climate Technologies logo

Emerson Climate Technologies

Mikulovský Emerson Climate Technologies vyrábí polohermetické kompresory, kondenzační jednotky a moduly tepelných čerpadel. Výrobky jsou používány v supermarketech, velkých kancelářských budovách, malých obchodech, ale i v domácnosti. V současnosti pracuje v Emerson Mikulov 240 zaměstnanců.

Rok realizace: 2014
Kategorie: Firmy

Jednou z našich klíčových strategií jsou lidé, protože lidé jsou v Emerson tou nejvyšší hodnotou. Věríme, že vytvořením zajímavého  firemního prostředí podporujeme učení a kreativitu, takže se lidem daří a mohou dosáhnout svého maximálního výkonu. 

Rezervační systém EVOKO Room Manager jsme si vybrali z jednoho prostého důvodu. Trápil nás nepřehledný a nekoordinovaný postup zaměstnanců při rezervaci jednacích místností. Potřebovali jsme přehledně rezervovat a vést celkovou správu deseti jednacích místností, které jsou rozmístěny po křídlech rozsáhlé budovy. Současně jsme vyžadovali jednoduché a intuitivní ovládání z pohledu uživatele/zaměstnance, který bude vlastnosti a výhody rezervačního systému aktivně využívat. 

Testovali jsme důkladně několik rezervačních systémů různých výrobců. Rezervační systém EVOKO nás přesvědčil následujícími výhodami. Možná pro někoho není důležitý design, ale v případě rezervačního systému EVOKO nás tento aspekt naprosto uchvátil. Panel působí v chodbách firmy velice elegantně a čistě. Někdy nám připomíná podsvícený semafor, kterým se orientujeme, zdali můžeme do místnosti vstoupit – zelená, nebo nerušit – červená. Dalším přínosem je jednoduchá instalace nejen na pevnou zeď, ale i prosklené části místnosti", doplňuje Jozef Hlaváč, NTW administrátor, Emerson Climate Technologies.

Pro plánování a rezervaci místnosti lze využít prostredí Microsoft Exchange a MS Outlook, Google Calendar nebo MS Office 365. Rezervaci, prodloužení nebo zrušení setkání lze současně zprostředkovat z firemního zařízení, např. z PC, notebooku, tabletu nebo chytrého telefonu odkudkoliv a kdykoliv.

Délku společných týmových porad, skupinových jednání, operativních brainstormingu nebo jednání s klienty vetšinou odhadujeme. Setkání jsou ve skutečnosti delší, a proto je potřeba rezervaci místnosti operativně posunout nebo hledat jinou volnou místnost. Prodloužení probíhající schůzky lze nastavit v prostředí Microsoft Exchange, ale i na dotykovém panelu a současně lze setkání predčasně ukončit.

Před nasazením rezervačního systému EVOKO byl zaměstnanec nucen vrátit se ke svému pracovišti a prodloužit přes MS Exchange místnost. MS Exchange nemáme bohužel v Mikulově, ale v Anglii, a proto je přímý přístup časově náročný. Z tohoto důvodu se v mnoha případech prodloužení místnosti nezapisovalo. Kvůli nedodržení těchto pravidel vznikaly komplikace, nedorozumění a nepřehlednosti při obsazování jednotlivých místností. 

Po zavedení rezervačního systému EVOKO se současně podařilo využít možnosti tzv. vzdálené správy – údržbu AV techniky a ostatních IT technologií, které jsou součástí jednací místnosti. Na panelu rezervačního systému EVOKO lze dotykem v menu nahlásit IT správci např. problém s projektorem, plátnem, IT technikou, osvětlením atp.

Rezervační systém EVOKO budil mezi uživateli velká očekávání, protože měl odstranit problémy s rezervací jednacích místností. Tato očekávání se naplnila do posledního detailu. Zaměstnanci po několika dnech začali novinku aktivně využívat a zaznamenali jsme spoustu pozitivních reakcí. 

V neposlední řadě plánujeme využít cennou statistiku o tom, jak jsou jednotlivé jednací místnosti využívány. Optimální rozložení a maximální využitelnost místností šetří čas a peníze. Současně zkvalitňuje celkovou atmosféru  firemního jednání a spokojenost zaměstnanců, o kterou nám predevším jde.

Potřebujete poradit?
Odebírat novinky Kontaktujte nás

Kontaktovat praha@avmedia.cz