Přehledná jednání

Věříme, že vytvořením zajímavého firemního prostředí podporujeme kreativitu.

Jednou z našich klíčových strategií jsou lidé, protože lidé jsou v Emerson tou nejvyšší hodnotou. Věríme, že vytvořením zajímavého  firemního prostředí podporujeme učení a kreativitu, takže se lidem daří a mohou dosáhnout svého maximálního výkonu. 

Rezervační systém EVOKO Room Manager jsme si vybrali z jednoho prostého důvodu. Trápil nás nepřehledný a nekoordinovaný postup zaměstnanců při rezervaci jednacích místností. Potřebovali jsme přehledně rezervovat a vést celkovou správu deseti jednacích místností, které jsou rozmístěny po křídlech rozsáhlé budovy. Současně jsme vyžadovali jednoduché a intuitivní ovládání z pohledu uživatele/zaměstnance, který bude vlastnosti a výhody rezervačního systému aktivně využívat. 

Testovali jsme důkladně několik rezervačních systémů různých výrobců. Rezervační systém EVOKO nás přesvědčil následujícími výhodami. Možná pro někoho není důležitý design, ale v případě rezervačního systému EVOKO nás tento aspekt naprosto uchvátil. Panel působí v chodbách firmy velice elegantně a čistě. Někdy nám připomíná podsvícený semafor, kterým se orientujeme, zdali můžeme do místnosti vstoupit – zelená, nebo nerušit – červená. Dalším přínosem je jednoduchá instalace nejen na pevnou zeď, ale i prosklené části místnosti", doplňuje Jozef Hlaváč, NTW administrátor, Emerson Climate Technologies.

Pro plánování a rezervaci místnosti lze využít prostredí Microsoft Exchange a MS Outlook, Google Calendar nebo MS Office 365. Rezervaci, prodloužení nebo zrušení setkání lze současně zprostředkovat z firemního zařízení, např. z PC, notebooku, tabletu nebo chytrého telefonu odkudkoliv a kdykoliv.

Délku společných týmových porad, skupinových jednání, operativních brainstormingu nebo jednání s klienty vetšinou odhadujeme. Setkání jsou ve skutečnosti delší, a proto je potřeba rezervaci místnosti operativně posunout nebo hledat jinou volnou místnost. Prodloužení probíhající schůzky lze nastavit v prostředí Microsoft Exchange, ale i na dotykovém panelu a současně lze setkání predčasně ukončit.

Před nasazením rezervačního systému EVOKO byl zaměstnanec nucen vrátit se ke svému pracovišti a prodloužit přes MS Exchange místnost. MS Exchange nemáme bohužel v Mikulově, ale v Anglii, a proto je přímý přístup časově náročný. Z tohoto důvodu se v mnoha případech prodloužení místnosti nezapisovalo. Kvůli nedodržení těchto pravidel vznikaly komplikace, nedorozumění a nepřehlednosti při obsazování jednotlivých místností. 

Po zavedení rezervačního systému EVOKO se současně podařilo využít možnosti tzv. vzdálené správy – údržbu AV techniky a ostatních IT technologií, které jsou součástí jednací místnosti. Na panelu rezervačního systému EVOKO lze dotykem v menu nahlásit IT správci např. problém s projektorem, plátnem, IT technikou, osvětlením atp.

Rezervační systém EVOKO budil mezi uživateli velká očekávání, protože měl odstranit problémy s rezervací jednacích místností. Tato očekávání se naplnila do posledního detailu. Zaměstnanci po několika dnech začali novinku aktivně využívat a zaznamenali jsme spoustu pozitivních reakcí. 

V neposlední řadě plánujeme využít cennou statistiku o tom, jak jsou jednotlivé jednací místnosti využívány. Optimální rozložení a maximální využitelnost místností šetří čas a peníze. Současně zkvalitňuje celkovou atmosféru  firemního jednání a spokojenost zaměstnanců, o kterou nám predevším jde.

Chcete podobné řešení?

Podobné reference