Konference Brand Management 2019

Největší konference o značkách s neuvěřitelnou promítací plochou proběhla 2. října 2019 v prostorách Cubex Centrum Praha a přivítala na pět stovek marketérů.

Odbornou konferenci pořádá agentura Blue Events každoročně pro marketingové specialisty, brand manažery, marketingové ředitele i pro ostatní, které zajímá, jak dále rozvíjet a řídit značky. Říjnová konference se konala na téma: “Jak růst v nových podmínkách”.

Hlavní řečnicí byla Jenni Romaniuk z Ehrenberg-Bass Institutu, ředitelka nejlepšího centra brand marketingu na světě a spoluautorka nové bible marketingu Jak se budují značky (How Brands Grow). Kromě ní se o své zkušenosti budování značky podělili zástupci firem McCann Prague, Kofola, Red Media, Brown-Forman a další.

AV MEDIA EVENTS jako bronzový partner konference zajistila projekci přes celou šířku sálu, kterou využilo hned několik řečníků a velmi tak zaujali publikum. Stěna měřila obdivuhodných 24 m na šířku, 4 m na výšku. Prezentace musely splňovat podmínky pro projekci na širší stěnu v rozlišení 5 888 x 1 080. Proto jsme prezentujícím dopředu předali návody na vytvoření prezentace a před konáním konference jsme je testovali na 4 monitorech. Někteří řečníci si vytvořili pouze obrázky nebo video ve vysokém rozlišení a my jsme je odprezentovali přes video server Milumin. Zapojením čtyř projektorů Panasonic DZ21, tzv.  spojené projekce neboli “edge blending”, jsme vytvořili neuvěřitelnou promítací plochu s rozlišením, které se vyrovná filmové projekci. K odbavení jsme použili processor E2.

Video z konference ZDE.

Podobné reference