Konference i z manéže s Blue Events

O tom, že dlouhodobá spolupráce má spoustu výhod, jsme se již zmiňovali. I nadále se potvrzuje, že díky opakované organizaci konkrétních akcí dokážeme klientovi vyhovět a vyslyšet jeho potřeby rychle a snadno.

Doladit akci tak, aby vše fungovalo bez problémů, zabere méně času, počet konzultací se postupně snižuje a klient se tak může soustředit na důležité priority.

V případě Blue Events jsme jen v květnu s klientem spolupracovali na dvou akcích.

První z nich byl Retail Summit Action, který se konal 5. května. Jednalo se o přímý přenos ze Spojky Events Karlín, který byl i přes své tři hodiny nabitý zajímavým programem a prezentacemi.

Na konferenci se řešila různorodá témata, která obsáhla mimo jiné i změny trhu a vývoj do online prostředí. O své zkušenosti se přišli podělit zástupci firem Dáme jídlo, Plzeňský prazdroj či Rohlík.cz. Právě Petr Pavlík z Rohlíku.cz svou prezentaci věnoval růstu zájmu o online služby, a to dvojnásobně, ze dne na den. Lockdown popohnal do online světa i ty, kteří lpěli na kamenných prodejnách. O digitalizaci takových prodejen se zmínil Pavel Kozler z Knowinstore.

Řečníci se zapojovali do panelových diskusí, kde se registrovaní diváci mohli na cokoliv zeptat pomocí aplikace slido.com.

Druhou akcí byl Communication Summit, jehož loňskou podobu řešení najdete ZDE. Letos přišlo na řadu téma „Chceme emoce!“ Právě ty v době onlinu všem jistě chybí. O tom, jak emoce zprostředkovat a vrátit je do marketingové a PR komunikace se mluvilo tentokrát pět hodin, a to v divadle Jatka78. Kompletní prezentace a diskuse proběhla přímo z divadla, nejednalo se tedy o předtáčky. Jako pozadí však nebyla námi běžně používaná LED obrazovka, tentokrát se totiž projekce promítala na plátno, což byla pro náš tým příjemná změna a ozvláštnění. 

Nařízení vlády však v měsíci květnu přály spíše online akcím než těm živým. Proto i tento Summit proběhl pro účastníky formou přenosu, kde i tentokrát mohli řečníkům pokládat všetečné dotazy po celou dobu akce opět pomocí aplikace slido.com. Summit byl obohacen i o kulturní témata, ať už se jednalo o hudbu v reklamě, kterou zastřešil Jiří Burian, nebo kreativitu během pandemické doby, o které promluvil Štěpán Kubišta.

Téma emocí podpořilo také vystoupení Cirk La Putyka.  Protože se jedná o cirkusový styl, byla mu přizpůsobená nejen režie, ale celkové záběry a přenos. Snažili jsme se diváky vtáhnout do děje tak, jak to jen v online podobě bylo možné. Použili jsme proto kromě stabilních kamer také stabilizátor ronin, který dokázal vytvořit skvělé akční záběry během celého vystoupení a předat tak divákům každé zabalancování účinkujících.

V září proběhne v Kongresovém centru Praha Retail Summit, který bude mít nejspíš do vizuálu manéže daleko. Zato ale i my doufáme, že touto konferencí zbouráme virtuální hranice a společně se všichni sejdeme na jednom místě.

Podívejte se také na loňskou realizaci Communication Summitu!

 

 

Chcete podobnou akci?

Podobné reference