Tour Jižní Moravou online

První online fam trip, během kterého byly představeny vybrané turistické atraktivity i komerční subjekty. Zkrátka akce jako víno – doslova. Proběhla totiž také online degustace.

O klientovi

Moravia Convention Bureau poskytuje organizátorům asistenci a nezávislé komplexní informace při plánování a realizování kongresů, konferencí, obchodních setkání a incentivních akcí na jižní Moravě a ve městě Brně. Poskytují ucelenou nabídku informací a možností služeb v regionu, bezplatnou poradenskou a konzultační činnost, pomoc s plánováním akce i výběrem vhodné lokality.

 

Fam Trip

Fam trip (někdy zvaný také press trip) je široce používaným PR nástrojem, kdy se organizace mohou představit novinářům, trhu, a zajistit si tak publicitu. Jihomoravský Famtrip je již tradiční akcí, díky které se mají šanci představit top destinace pro pořádání eventů a teambuildingů, včetně doprovodných akcí v regionu Jižní Mora a město Brno. Na programu jsou nevšední místa, unikátní kongresové prostory a nejzajímavější aktivity, které doplní jakoukoliv konferenci. Na konci je možnost připojit se k B2B meetingům a nabídnout tak své služby napřímo.

Scénář a technické řešení

Pro Moravia Convention Bureau byl První Jihomoravský Online Famtrip, jak už název napovídá, jejich první online akcí. Fam trip je ale každoročně důležitou součástí jejich komunikace, a proto se do organizace s námi vrhli po hlavě. Společně jsme krok po kroku vytvořili celý scénář akce, stage design a navrhli technické řešení. Nakonec jsme se shodli na LED stěně, která je elegantním řešením k propagaci partnerů, spojení se vzdálenými účastníky a obecně pro poskytnutí dynamiky a pozadí celé akce. V hotelu k ale nebyla vhodná elektrická přípojka. Kvůli našim požadavků se ji hotel rozhodl nakonec zřídit, i s ohledem na jejich budoucí konané akce.  My jsme si tedy oddychli, LEDku jsme zabalili do pár desítek casů a den před akcí se po zhruba 1,5 měsíci plánování vydali do Brna.

Přípravy na místě

Den před akcí náš tým postavil jedenáct metrů dlouhou LED stěnu, připravil scénu a celé zázemí režie. Zapojili jsme kamery, nainstalovali světla a vyladili záběry. Podvečer pak posloužil pro přípravu, kontrolu a zkoušku obsahů. A že jich nebylo málo! Graficky jsme zajistili celý vizuál akce, včetně 9 dynamických zvukových jinglů, 30minutového odpočtu, 27 dynamických vizitek partnerů akce a 43 titulků vystupujících řečníků a hostů v kombinaci s těmi vzdáleně připojenými.

3,2,1 … AKCE!

V den D jsme se ráno potkali se všemi řečníky, hosty a moderátorem, abychom si zkusili celý event „nanečisto“ a připravili tak i všechny vystupující. O akci se na místě staralo 9 členů týmu AV MEDIA EVENTS v čele s režisérem, který podle scénáře odbavuje celou akci a stará se o její hladký průběh. V režii nastává během akce úplné ticho, kdy se všichni jen potichu domlouvají pomocí headsetů. „Titulek bloku, připraví se vzdálený účastník, záběr na moderátora, titulek řečníka, video partnera a jingle.“ To je jen pár z mnoha hesel, která během akce v režii zaslechnete. Celé to působí jako řízení leteckého provozu.

 

Celkově trval stream tři hodiny, byl rozdělen na čtyři tematické bloky a vzhledem k délce byl protkaný i pravidelnými Coffee breaky. Řečníci komunikovali s publikem pomocí live chatu a u obrazovek je držely i pravidelné soutěže o hodnotné ceny. Poslední blok byl vrcholem akce a nejspíš i neodmyslitelným tématem ve spojení s jižní Moravou – online degustace vína. Všichni sledující dostali po registraci vzorky prezentovaných vín a společně s vinaři tak měli na konec streamu i kulturní zážitek. Po společném přípitku přišlo na řadu ještě B2B setkání, která k fam tripu taktéž neodmyslitelně patří.

Akci jsme streamovali nejen do eventové aplikace, ale i veřejně na YT, kde si ho jako záznam můžete prohlédnout

Chcete podobnou akci?

Podobné reference