Zlatý volant již po třicáté deváté

Jestli má v ČR nějaká anketa tradici, je to Zlatý volant. Svátek motoristického sportu se koná již po neuvěřitelných 39 let.

Spolupráce s agenturou Sport-press po loňském úspěšném ročníku pokračuje, a tak se AV MEDIA se stala opět partnerem ankety. Petr Barcal pak na podiu předával cenu pro vítěze jedné z kategorií.

Pořadatelská agentura volí již třetím rokem TOP hotel Praha. Vysoké stropy konferenčního sálu dávají nepřeberné možnosti na koncept scény. Letos jsme volili čistou a jednoduchou linii samostojné stěny - backdropu - s centrální projekcí. Scéna byla laděná do bílé barvy, backdrop sloužil jako plocha pro atmosférické svícení. Použili jsme zpětnou projekci silným projektorem Panasonic se svítivostí 21000 ANSI lumenů. Odpovídající zvuk a světelný park ze světel ROBE vykouzlil výsledek, za který jsme se nemuseli stydět ani za účasti kamer ČT sport. Večer prozářily dvě taneční vystoupení skupiny Crash dance, která způsobila, že jediná mužská zornička nezůstala nerozšířená.

Dalším projektem, který se plánuje napřesrok je prestižní anketa Auto roku 2016. Již nyní se těšíme na další kreativní výzvu převedenou do praxe pronájmovým oddělením AV MEDIA.

Podívejte se na záznam ze slavnostního vyhlášení na stránkách České televize.

Chcete podobnou akci?

Podobné reference